قیمت فروش عمده اسید استیک صنعتی

در این مقاله به پارامترهای موثر بر قیمت فروش عمده اسید استیک صنعتی پرداخته می شود تا خریدار آگاهی لازم را داشته باشد و بتواند یک خرید خوبی را انجام دهد.

در تصاویر بالا همانطور که مشاهده می کنید 3 نوع بسته بندی و 2 نوع گرید از اسید استیک است که در زیر به همه آنان اشاره خواهد شد.

اسید استیک آزمایشگاهی:

اسید استیک آزمایشگاهی یک گرید خاص و بسیار خالص از این محصول می باشد که برای کارهای حساس که نیاز به خلوص بالا هست از آن استفاده می شود.
با توجه به اینکه ظرفیت تولید آن محدود و عرضه و تقاضا زیاد است و در ضمن یک محصول وارداتی می باشد، قیمت آن به مراتب نسبت به گرید صنعتی، بیشر است.
برای خرید این گرید اسید استیک می توان به کالاهای آزمایشگاهی مراجعه کرد و یا آن را از سایت هایی که تجهیزات آزمایشگاه می فروشند تهیه و خرید نمائید.

اسید استیک صنعتی:

اسید استیک صنعتی توسط پتروشیمی تولید می شود و جزء محصولات داخلی محسوی می شود بنابراین قیمت مناسب و ارزانی دارد و خیلی راحت تامین خواهد شد.
این گرید را خود بازرگانی پتروشیمی و شرکت های بازرگانی معتبر عرضه و به فروش می رسانند و می توانید آن را در هر حجمی سفارش دهید.
اسید استیک

تانکر اسید استیک:

تنها نوع بسته بندی که پتروشیمی انجام می دهد این است که آن را به صورت تانکر بارگیری می کند و برای خریدار مورد نظر ارسال می کند.
هر تانکر اسید استیک باید به سیستم سرمایش و گرمایش مجهز باشد تا به محصول آسیبی وارد نشود چون شرایط خاصی دارد.

قیمت فروش ویژه اسید نیتریک غلیظ

بشکه اسید استیک:

بشکه اسید استیک غلیظ 35 الی 65 کیلوگرم وزن دارد و هیچ فرقی روی قیمت نهایی اسید نخواهد داشت.
مکان عرضه و پخش این گونه بسته بندی، انبار شورآباد تهران است که توسط باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شود.
قیمت هر تن اسید نیتریک غلیظ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.