فروشنده الکل متانول صنعتی

الکل متانول صنعتی در کشور جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و فروشنده متانول اکثرا شرکت های بازرگانی معتبر هستند که می توانند بشکه و حواله متانول را در اختیار خریداران قرار دهند.

الکل متانول صنعتی

الکل متانول صنعتی با فرمول شیمیایی CH3OH دارای پیوندهایی چون O-H، C-H و C-O است و نشان می دهد قطبی و آبدوست است.
متانول از فراریت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که در دمای 65 درجه سانتیگراد به جوش می آید و به راحتی از ناخالصی های دیگر مثل آب، جدا می گردد.
الکل متانول در ایران توسط پتروشیمی های شیراز، زاگرس، فن آوران، مرجان و خارک تولید می گردد و قیمت تمامی آنان که در بورس اعلام می شود، یکسان می باشد.
قیمت حواله متانول صنعتی خالص

فروشنده متانول

فروشنده متانول باید کارهایی را انجام دهد تا محموله با کمترین هزینه ممکن بدست خریداران محترم برسد، بنابراین علاوه بر کار فروش باید به خریداران مشاوره نیز بدهد.
فروشنده متانول در ایران بعد از پتروشیمی ها، شرکت های بازرگانی معتبر هستند که باید توانایی تامین این محصول را در انواع بسته بندی داشته باشند.
در بازار محصولات شیمیایی ایران معمولا، این ماده به شکل حواله ای و بشکه های 220 لیتری پلاستیکی و یا فلزی عرضه و به فروش می رسد.
فروشنده باید کلیه اطلاعات لازم را به خریدار بگوید و قبل از ارسال بار بهتر است یک پیش فاکتور به او بدهد تا به صورت کتبی کلیه هزینه ها را داشته باشد و راحت تر بتواند تصمیم بگیرد.
فروشنده متانول

خرید متانول

خرید متانول برای خریداران ایرانی و خارجی بسیار کار ساده و راحتی می باشد چون این محصول با ظرفیت بسیار بالایی تولید می شود.
اگر قصد خرید را دارید ابتدا با چند فروشنده معتبر مذاکره کرده و کلیه شرایط آنان را بگیرید و اطلاعات آنان را کنار یکدیگر قرار دهید.
این کار باعث خواهد شد تا شما بهینه ترین کار را انجام دهید و به شرکت خود از لحاظ مالی کمک شایانی کنید.
شرکت کیمیا شیمی رازی در کنار فروش متانول، همیشه سعی خواهد کرد تا تضمین کیفیت و قیمت را به خریداران بدهد تا آنان با خیال راحت، خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.