خرید اسید نیتریک پتروشیمی شیراز

خرید اسید نیتریک پتروشیمی شیراز را می توان به صورت اینترنتی و همچنین سنتی با بهترین قیمت انجام داد. اسید نیتریک شیراز از درصد خلوص حداقل 52% برخوردار بوده و به شکل های متنوعی عرضه و به فروش می رسد.

اسید نیتریک پتروشیمی شیراز

اسید نیتریک پتروشیمی شیراز در بین مصرف کنندگان و خریداران گرامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
پتروشیمی شیراز که یکی از قدیمی ترین واحدهای تولیدی در ایران محسوب می شود توانسته اسید نیتریک صنعتی را با غلظت 52 تولید کند.
قابل ذکر است که این شرکت برای تولید اسید نیتریک دو فاز مختلف در نظر گرفته است که هر کدام غلظت خاصی را تولید می کنند.
مجتمع پتروشیمی شیراز علاوه بر تولید اسید نیتریک، محصولات شیمیایی دیگری همچون متانول، کود اوره، آمونیاک و جوش شیرین را تولید می کند.
اسید نیتریک پتروشیمی شیراز

خرید اسید نیتریک شیراز

خرید اسید نیتریک شیراز برای اشخاصی که به این شهر نزدیک هستند و یا در استان فارس مشغول کاری می باشند، از لحاظ هزینه به صرفه می باشد.
خریداران می بایست جهت خرید کلیه شرایط خود را یادداشت کنند تا به نقطه بهینه برسند یعنی اینکه این اسید را به صورت بشکه ای خرید کنند بهتر است یا تانکری.
پیشنهاد می شود اگر مکان و فضای کافی برای انبار اسید نیتریک دارید این محصول را به صورت فله ای سفارش دهید تا هزینه هایتان کاهش پیدا کند.
اما اگر این امکان وجود ندارد پس تعداد بشکه ها را براساس ظرفیت ماشین حمل، درخواست دهید تا از این راه به سود برسید.

حواله اسید نیتریک

یکی از کارهایی که می توان انجام داد، خرید حواله اسید نیتریک است که سبب خواهد شد خریدار محترم به طور مستقیم این ماده را تحویل بگیرد.
حواله اسید نیتریک را شرکت های بازرگانی دارند و آن را با قیمت مناسب و عرف عرضه می کنند و می توانید با آنان ارتباط بگیرید.
در حال حاضر اسید نیتریک صنعتی توسط شرکت کیمیا شیمی رازی به صورت تانکری، بشکه ای و حواله عرضه و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.