آخرین قیمت متانول در بازار چند است؟

یکی از سوالاتی که همه خریداران همیشه سوال می کنند، آخرین قیمت متانول در بازار چند است؟ آیا امکان خرید یک بشکه متانول هم وجود دارد یا خیر؟ انبار شما کجاست؟

قیمت متانول

وقتی یک خریدار به فروشنده زنگ می زند و به او می گوید قیمت متانول چند است، فروشنده کمی مکث می کند که چه قیمتی به او بدهد.

علت این مکث می تواند به دلیل این باشد که باید قیمت فله ای را اعلام کند یا بشکه ای، بنابراین خریدار قبل از طرح چنین سوالی بهتر است مقدار و نوع بسته بندی را مشخص نماید.

در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ قیمت متانول بشکه ای حدود ۳۸۰۰ تومان در بازار معامله می شود و برای بارهای فله ای هم حدود ۳۳۰۰ گزارش شده است.

توصیه می گردد همیشه با فروشندگان به شکل پیامکی، تماسی، تلگرام یا واتس آپ در ارتباط باشید و از آنان آخرین قیمت متانول را جویا شوید.

صادرات متانول صنعتی خالص به عراق

نحوه خرید متانول

نحوه خرید متانول برای شما خریدار محترم که در ایران هستید کار مشکلی نیست چون شرکت های مختلفی کار عرضه و پخش این محصول را برعهده دارند.

خریداران متانول می توانند حداقل یک بشکه ۱۷۵ کیلویی را خرید کنند و هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

قابل توجه کلیه خریداران و مصرف کنندگان محترم، متانول به دلیل جابجایی از تانکر به بشکه، خلوص خود را از دست خواهد داد و مقدار آن بین ۹۶ الی ۹۸ درصد خواهد شد.

اگر بار متانول را گرفتید و تست کردید و کمتر از این درصد بود می توانید آن را عودت داده و کرایه را از فروشنده دریافت نمائید چون خریداران نباید دچار خسارت شوند.

قیمت فروش متانول

فروش متانول صادراتی

فروش متانول صادراتی شاید برای هر شرکتی اولویت باشد چون بازار هدف گسترده ای دارد و بهتر می توان از این راه پول بدست آورد.

اگر واقعا قصد صادرات متانول را دارید می توانید از شرکت های بازرگانی مشاوره گرفته و راحت تر کار را انجام دهید.

این همکاری کاملا دوستانه و بدور از منفعت طلبی خواهد بود تا طرفین با اعتماد بیشتری کار خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.