قیمت فروش عمده اسید استیک صنعتی

در این مقاله به پارامترهای موثر بر قیمت فروش عمده اسید استیک صنعتی پرداخته می شود تا خریدار آگاهی لازم را داشته باشد و بتواند یک خرید خوبی را انجام دهد.

در تصاویر بالا همانطور که مشاهده می کنید 3 نوع بسته بندی و 2 نوع گرید از اسید استیک است که در زیر به همه آنان اشاره خواهد شد.

اسید استیک آزمایشگاهی:

اسید استیک آزمایشگاهی یک گرید خاص و بسیار خالص از این محصول می باشد که برای کارهای حساس که نیاز به خلوص بالا هست از آن استفاده می شود.
با توجه به اینکه ظرفیت تولید آن محدود و عرضه و تقاضا زیاد است و در ضمن یک محصول وارداتی می باشد، قیمت آن به مراتب نسبت به گرید صنعتی، بیشر است.
برای خرید این گرید اسید استیک می توان به کالاهای آزمایشگاهی مراجعه کرد و یا آن را از سایت هایی که تجهیزات آزمایشگاه می فروشند تهیه و خرید نمائید.

اسید استیک صنعتی:

اسید استیک صنعتی توسط پتروشیمی تولید می شود و جزء محصولات داخلی محسوی می شود بنابراین قیمت مناسب و ارزانی دارد و خیلی راحت تامین خواهد شد.
این گرید را خود بازرگانی پتروشیمی و شرکت های بازرگانی معتبر عرضه و به فروش می رسانند و می توانید آن را در هر حجمی سفارش دهید.
اسید استیک

تانکر اسید استیک:

تنها نوع بسته بندی که پتروشیمی انجام می دهد این است که آن را به صورت تانکر بارگیری می کند و برای خریدار مورد نظر ارسال می کند.
هر تانکر اسید استیک باید به سیستم سرمایش و گرمایش مجهز باشد تا به محصول آسیبی وارد نشود چون شرایط خاصی دارد.

قیمت فروش ویژه اسید نیتریک غلیظ

بشکه اسید استیک:

بشکه اسید استیک غلیظ 35 الی 65 کیلوگرم وزن دارد و هیچ فرقی روی قیمت نهایی اسید نخواهد داشت.
مکان عرضه و پخش این گونه بسته بندی، انبار شورآباد تهران است که توسط باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شود.
قیمت هر تن اسید نیتریک غلیظ