پخش متانول شرکت پتروشیمی شیراز

متانول پتروشیمی شیراز مانند کود اوره از جایگاه خاصی نزد شرکت ها و خریداران داخلی و خارجی برخوردار است و می توان این ماده را در کشور پخش و توزیع کرد.

متانول پتروشیمی شیراز

هر محصولی که در کشور تولید می گردد دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی می باشد و در صنایع مختلف قابل مصرف است.
متانول پتروشیمی شیراز طبق تحقیقات انجام شده از سوی مصرف کنندگان دارای کیفیت بالاتری بوده و تقاضا برای خرید آن زیاد می باشد.
شرکت پتروشیمی شیراز روزانه حدود ۲۵۰ تن متانول ۹۹.۸۵ درصد تولید و آن را در بازار ایران و خارج عرضه و پخش می کند.
پتروشیمی شیراز دارای چندین فاز و هر فاز آن از چند واحد مختلف تشکیل شده است و این مسئله سبب شده تا محصولات شیمیایی متنوعی را روانه بازار کند و از این راه به رونق تولید ایران کمک شایانی نماید.
متانول پتروشیمی شیراز

قیمت متانول

قیمت متانول نرخ ثابتی ندارد و هیچ شرکتی نمی تواند آن را برای یو بازه زمانی بلند مدت، ثابت نگه دارد.
شاید این کار زمانی رخ دهد که طرف خریدار هزینه یک ماه را پرداخت کند و اگر قیمت متانول ۲ برابر شد برای او هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون بار طبق قرارداد به او داده می شود.
پس توصیه می شود شرکت های بزرگ که قصد دارند متانول را در حجم بالایی مصرف و خرید کنند، پول این محصول کلیدی را برای یک بازه زمانی طولانی پرداخت کنند تا بدین وسیله به سود برسند.
قیمت متانول

خرید متانول

خرید متانول کار بسیار آسانی است بخصوص زمانی که حجم سفارش شما کم باشد چون به راحتی تامین می گردد.
اما هنگامی که حجم سفارش بالا می رود مسئله تامین آن نسبت به قیمت اهمیت زیادی پیدا می کند چون بعضی از کارخانه ها از متانول به عنوان خوراک استفاده می کنند.
اگر قصد دارید خرید متانول را در بالاترین ظرفیت انجام دهید می توانید کار خود را به شرکت صنعتی کیمیا شیمی رازی واگذار کنید.
خرید متانول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.