قیمت فروش فوری اسید استیک مرغوب

قیمت فروش فوری اسید استیک مرغوب در بازار چین که حجم مصرف در آنجا زیاد است طبق شکل زیر تغییر کرده است.
اسید استیک
همانطور که مشاهده می کنید از 2018/06/18 تا 2018/07/20 سیر نزولی زیادی داشته است ولی بعد از آن در حال افزایش می باشد.
وجود این تغییرات ممکن است در بازار داخلی کشور تاثیر چندانی نداشته باشد ولی برای صادرات اسید استیک بسیار حائز اهمیت خواهد بود و می توان طبق همان قیمت گذاری را انجام داد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع بشکه اسید استیک

اسید استیک مرغوب که در بازار داخلی یعنی تهران عرضه و به فروش می رسد دارای دو نوع بسته بندی یا بشکه می باشد: 1) بشکه 35 کیلوگرم 2) بشکه 65 کیلوگرم
وزن بشکه ها بطور دقیق نیست و برحسب تقریب و تجربه می باشد و هنگامی که ماشین بارگیری شد باید باسکول انجام گیرد تا طبق همان پول از مشتری گرفته شود.
مصرف کننده یا خریدار اسید استیک صنعتی یا خوراکی می تواند هر کدام را که مد نظر دارد انتخاب و سفارش دهد تا کار بارگیری برای او انجام شود و در همان روز توسط باربری ارسال شود.

فروش فوری اسید استیک

اسید استیک غلیظ صنعتی از جمله محصولات شیمیایی است که کاربرد بسیار فراوانی در صنعت کشور دارد و جزء مواد پایه بشمار می آید.
برهمین اساس فروش فوری اسید استیک و کار بارگیری و بسته بندی آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید شرکت های توزیع کننده و عرضه کننده به آن توجه داشته باشند و بار را در سریع ترین زمان ممکن بدست مصرف کننده برسانند.
این اسید دارای دو گرید صنعتی و خوراکی است ولی چیزی که در بازار داخلی وجود دارد و توزیع می گردد، گرید صنعتی می باشد و گرید خوراکی توسط شرکت های ایرانی تولید نمی شود.
بنابراین اگر شرکتی این اسید را دارد به فروش می رساند مطمئن باشید گرید صنعتی است و باید از آن در کاربردهای صنعتی بهره بگیرید.
قیمت فروش فوری اسید استیک مرغوب برای هر دو گرید در بازار محصولات شیمیایی ایران یکسان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.