قیمت فروش اسید نیتریک صنعتی کارون

قبل از اینکه سراغ قیمت فروش اسید نیتریک صنعتی کارون بروید پیشنهاد می گردد راجب به این محصول اطلاعات خود را کامل نمائید تا بهتر آن را مصرف نمائید.

نام دیگر اسید نیتریک

شاید برای بعضی از شما سوال باشد که نام دیگر اسید نیتریک صنعتی چه چیزی می باشد؟ آیا با نام های دیگر این محصول می توان در بازار آن را خرید و فروش کرد یا خیر؟
جوهر شوره، اسید ازته و نیترات هیدروژن از نام های علمی و مترادف اسید نیتریک به شمار می آیند که کمتر جنبه تجاری دارند و خیلی در بازار مورد استفاده قرار نمی گیرند.

دانسیته اسید نیتریک

دانسیته اسید نیتریک غلیظ بستگی به غلظت و خلوص آن دارد ولی بطور معمول معادل است با: 1.51 گرم بر سانتیمتر مکعب یا کیلوگرم بر لیتر.
دانستن این عدد کمک می کند تا هنگامی که شما به فرشنده اعلام می کنید مثلا 1000 لیتر اسید می خواهم در واقع 1510 کیلوگرم می خواهید و او بر اساس وزن به شما قیمت خواهد داد و به راحتی متوجه می شوید که یک بشکه 20 لیتری چقدر وزن دارد.

اسید نیتریک کارون

اسید نیتریک کارون از خلوص 65 درصد برخوردار می باشد که حداقل خلوص آن در برگه آنالیز 63 درصد است و می توان از این محصول برای موارد زیادی چون: کودهای شیمیایی، اسید شویی تجهیزات صنعتی، آبکاری، صنایع شیرسازی و پلاستیک سازی استفاده کرد.

قیمت فروش اسید نیتریک صنعتی کارون

قیمت فروش اسید نیتریک صنعتی کارون و یا شیراز براساس نوع بسته بندی و مقدار سفارش خریدار مشخص می گردد و نمی توان گفت که نرخ فله و بشکه شده یکسان است چون باید پارامترهایی زیادی را در نظر گرفت.
اما اگر توانایی و فضای کافی برای نگهداری اسید نیتریک را دارید بهتر است نوع فله را انتخاب نمائید تا پول کمتری را پرداخت کنید و از لحاظ اقتصادی بصرفه تمام می شود.
بازار محصولات شیمیایی ایران می تواند اسید نیتریک پتروشیمی کارون و شیراز را برای خریداران محترم تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.