قیمت اسید نیتریک پتروشیمی شیراز

قیمت اسید نیتریک پتروشیمی شیراز که به صورت فله ای عرضه و پخش می گردد برای خریداران ارزان خواهد بود.
قیمت براساس تناژ بالا که حداقل 25 تن می باشد گزارش می شود و می توان حواله آن را تهیه نمود.
اسید نیتریک صنعتی پتروشیمی شیراز با توجه به موقعیت این مجتمع بزرگ برای مصرف کنندگان مناسب تمام خواهد شد چون کرایه کمتری را متقبل می شوند.

تانکر اسید نیتریک غلیظ

تانکر اسید نیتریک غلیظ باید طوری انتخاب شود که مخزن آن دچار خوردگی نگردد و ناخالصی وارد اسید نشود.
در ضمن هر ماشینی که اسید نیتریک یا هر اسید دیگری را که حمل و نقل می کند باید دارای برچسب مخصوص باشد تا رانندگان دیگر از آن مطلع شوند و بدانند که چگونه از کنار آن عبور کنند.
حتما می دانید برای تخلیه این اسید به داخل مخزن ذخیره باید از پمپ استفاده شود یا نسبت ماشین به مخزن بالاتر باشد تا امکان تخلیه فراهم گردد.
معمولا بعضی از رانندگان روی ماشن خود پمپ دارند که این کار به تخلیه سریع تر اسید کمک شایانی خواهد کرد که البته ممکن است بابت آن از شما پول دریافت کند.

بشکه اسید نیتریک صنعتی

بشکه اسید نیتریک صنعتی که در بازار بیشتر معامله می گردد دارای حجمی نزدیک 20 لیتر است که البته خریداران می توانند حجم های دیگری را هم سفارش دهند.
پول بشکه خالی بطور جداگانه محاسبه می شود و در آخر که می خواهند قیمت را به شما اعلام کنند با هزینه اسید جمع می کنند.
بنابراین شما به عنوان مصرف کننده و یا خریدار اسید نیتریک صنعتی می بایست کلیه جوانب کار را در نظر بگیرید و بدانید که کدام نوع بسته بندی برای شما صرفه اقتصادی دارد.
بازار محصولات شیمیایی ایران می تواند اسید نیتریک غلیظ با درصد خلوص تضمینی را به مشتری محترم تحویل و فوری کار بارگیری را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.