فروش محلول متانول صنعتی شیراز

محلول متانول شیراز در داخل ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اکثر خریداران الکل صنعتی سفارش این برند را می دهند. فروش متانول در بازار به صورت فله ای و بشکه ای می باشد و قیمت مناسبی دارد.
متانول پتروشیمی شیراز

متانول شیراز

پتروشیمی شیراز در استان فارس دارای وسعت بسیار زیادی است که توانسته چندین واحد تولیدی در خود راه اندازی کند.
یکی از واحدهای تولیدی در این پتروشیمی، واحد متانول صنعتی است که با ظرفیت قابل توجه ای این محصول را تولید می کند.
متانول شیراز برای اولین بار در ایران تولید و همین مسئله سبب شد تا بتوان از آن محصولات دیگری مثل اسید استیک تولید کنند.
متانول صنعتی شیراز برای تمامی صاحبان کارخانه ها که از این ماده استفاده می کنند، شناخته شده است و ترجیح می دهند این برند را خرید کنند.
متانول شیراز

فروش متانول شیراز

فروش متانول شیراز از طریق بازار بورس انجام می گیرد و این کار باعث خواهد شد تا قیمت آن در بازار مشخص گردد.
قیمت فروش که در بورس کالا مشاهده می کنید به عنوان قیمت پایه محسوب می شود و میزان عرضه و تقاضا بر روی قیمت نهایی تاثیر زیادی خواهد داشت.
در حال حال شرکت های بازرگانی نقش زیادی در قیمت متانول دارند چون کار فروش و عرضه را برعهده دارند و باید به نحوی عمل کنند تا خریداران بتوانند راحت تر ماده خود را درخواست و خرید کنند.
متانول در بازار محصولات شیمیایی به صورت بشکه ای، فله ای و حواله عرضه و توزیع می گردد که هر کدام از آنان، قیمت خاص خود را دارند.

زمان تحویل متانول

زمان تحویل متانول به خریداران بستگی به نوع محموله دارد، مثلا کسانی که متانول بشکه ای نیاز داشته باشند به شرط موجود بودن بار در انبار، نهایت 2 روز کاری برای مسافت های طولانی خواهد بود.
اما کسانی که نوع تانکری را نیاز داشته باشند باید 1 هفته صبر داشته باشند چون می بایست کارهای اداری با پتروشیمی را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.