فروش الکل متانول پتروشیمی زاگرس

فروش الکل متانول پتروشیمی زاگرس اغلب به شکل حواله ای انجام می گیرد و می توان آن را به طور مستقیم از بورس کالا خریداری کرد. متانول زاگرس بیشتر برای بخش صادرات در نظر گرفته شده است.

متانول پتروشیمی زاگرس

حتما می دانید که متانول پتروشیمی زاگرس به خاطر اینکه این مجتمع بزرگ ترین واحد تولیدی در خاورمیانه است، برای خریداران داخلی و خارجی شناخته شده می باشد.
متانول زاگرس از خلوص 99.85% برخوردار بوده و خوراک مورد نیاز خود را که گاز طبیعی می باشد از منطقه پارس جنوبی دریافت می کند.
پتروشیمی زاگرس توسط شرکت ایرانی پیدک و شرکت آلمانی لورگی احداث و به بهره برداری رسید و می تواند در سال حدود 3300000 تن متانول را تولید و عرضه کند.
موقعیت خوب جغرافیایی پتروشیمی زاگرس سبب شده تا کشتی های حمل و نقل متانول خیلی راحت بتوانند این ماده را بارگیری کنند و به کشور مقصد حرکت نمایند.
متانول پتروشیمی زاگرس

فروش متانول زاگرس

حجم فروش متانول زاگرس در طول سال دچار نوسان می شود که این در بازار جهانی یک امر طبیعی به حساب می آید.
اما در کل، فروش متانول پتروشیمی زاگرس در جهت صادرات به کشورهایی مثل چین، تایوان، هند، شمال آفریقا و غرب اروپا انجام می گیرد.
کار فروش برعهده بازرگانی پتروشیمی بوده که در این راستا بعضی از شرکت های بازرگانی فعال در این حوزه می توانند همکار خوبی برای آنان باشند.

صادرات متانول زاگرس

صادرات متانول زاگرس برای کشور از بابت مسائل اقتصادی که پول خوبی حاصل می گردد، حائز اهمیت است.
بنابراین باید شرکت ها طوری در این زمینه فعالیت و برنامه ریزی کنند تا خریداران زیادی از کشورهای خارجی را جذب نمایند.
متانول را می توان به صورت بشکه ای یعنی ترانزیت و یا فله ای با استفاده از کشتی و یا تانکر به کشور مورد نظر صادرات کرد که کلیه هزینه های ممکن برعهده شخص خریدار خواهد بود.
اگر به فکر این هستید تا متانول صنعتی را صادرات کنید، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت کیمیا شیمی رازی ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.