فروشنده فله اسید نیتریک مرغوب شیراز

اسید نیتریک صنعتی باکیفیت بسیار عالی و مطلوب در شیراز تولید و عرضه می گردد و نحوه بارگیری آن به شکل فله و یا بشکه های 20 و 220 لیتری خواهد بود.
نوع بسته بندی را مشتری محترم اعلام می کند و هر کدام قیمت خاص خودش را دارد و برای فروشنده فرقی ندارد که چه نوع باری را برای مشتری خود ارسال کند.

فروشنده فله اسید نیتریک

فروشنده فله اسید نیتریک مرغوب شیراز همیشه باید آماده این باشد که مصرف کننده از او بار می خواهد.
یعنی اینکه هر وقت یک مصرق کننده با او تماس گرفت و اعلام کرد من یک تانکر اسید نیتریک می خواهم باید او در کمترین زمان ممکن محموله را فراهم سازد و برای مشتری خود ارسال کند.
حتما می دانید که اگر قرار باشد بار فله ای خریداری نمائید می بایست پول آن را از پیش پرداخت کنید تا روال اداری آن طی شود و بار صرف 3 روز کاری بارگیری گردد.
این مدت یعنی 3 روز برای موقعی است که شما آن را اول هفته سفارش داده باشید و به تعطیلی نخورد.

فروشنده بشکه اسید نیتریک

فروشنده محصولات شیمیایی که اسید نیتریک را عرضه و به فروش می رساند علاوه بر اینکه محموله فله را توزیع می کند باید بتواند نوع بشکه شده را در اختیار مصرف کنندگان و خریداران این محصول قرار دهد، چون بعضی از مشتری ها هستند که نیاز به مقدار بالا ندارند.
بنابراین هر فروشنده مواد شیمیایی می بایست انواع بسته بندی را به مشتری خود ارائه دهد تا او را راضی نگه دارد.

تفاوت قیمت فله و بشکه اسید نیتریک

حتما به خوبی می دانید که در قیمت خرید فله و یا بشکه اسید نیتریک صنعتی تفاوت زیادی وجود دارد که می بایست به آن توجه کرد چون شما باید هزینه های جانبی زیادی هنگام سفارش بشکه پرداخت نمائید و در ضمن قیمت با تناژ رابطه عکس دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.