خرید متانول صادراتی از پتروشیمی

خرید متانول صادراتی از پتروشیمی برای خریداران خارجی امکان پذیر می باشد و یا اینکه این کار را برعهده شرکای تجاری خود در ایران بگذارند تا روال آن سریع تر گردد.
خرید متانول صادراتی

متانول پتروشیمی

متانول پتروشیمی یعنی اینکه این محصول تنها توسط این واحدهای بزرگ تولید می گردد و تعداد آنان در کشور زیاد است.
در حال حاضر پتروشیمی های شیراز، فن آوران، خارک، زاگرس و مرجان تولید کننده متانول به شمار می آیند و در آینده پتروشیمی های دیگری مثل سبلان، کاوه و بوشهر به آنان اضافه خواهد شد.
همه این مجتمع ها تحت لیسانس خاصی متانول را تولید می کنند و استانداردهای جهانی که همان درجه خلوص و گرید است را رعایت کرده اند.
متانول پتروشیمی

خرید متانول صادراتی

خرید متانول صادراتی از پتروشیمی ها و شرکت های بازرگانی بدای طرف های خارجی امکان پذیر بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.
اگر بحث پول برای شما مطرح است باید بدانید که پتروشیمی ها قیمت کمتری می دهند ولی بازه انجام کارها طولانی تر خواهد شد.
در حالی که شرکت های بازرگانی خواهند توانست سریع تر کارها را انجام دهند و ممکن است مبلغی به عنوان حق الزحمت از خریدار دریافت کنند.
ویژگی بعدی شرکت های بازرگانی در این است که می توانند انواع بسته بندی را خیلی شیک و تمیز در اختیار خریداران محترم قرار دهند و به تعهدات خود پایبند هستند.
خرید متانول صادراتی

نحوه پرداخت

برای اینکه کارها پس از عقد قرارداد انجام شود می بایست خریدار پول را به حساب صرافی مورد نظر فروشنده در امارات یا هر کشور دیگری که فروشنده تعیین می کند واریز کنید.
شاید خریدار اعتماد نکند که چنین کاری را انجام دهد، باید گفت که این پول نزد صرافی بلوکه می شود و هنگامی که بار در مکان مورد نظر تحویل داده شد از بلوکه در می آید و فروشنده می تواند پول خود را برداشت کند.
شرکت بازرگانی کیمیا شیمی رازی این آمادگی را دارد تا متانول صنعتی را برای خریداران محترم در انواع بسته بندی با بهترین قیمت تهیه و تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.