تامین کود اوره 50 کیلویی پتروشیمی خراسان

کود اوره پتروشیمی خراسان با گرید گریل را می توان برای صادرات به افغانستان در کیسه های 50 کیلویی با قیمت بسیار خوبی تامین کرد و آن را در خاک کشور مورد نظر تحویل داد.

کود اوره پتروشیمی خراسان

پتروشیمی خراسان یکی دیگر از تولید کنندگان کود اوره 46 درصد ازت در کشور به شمار می آید که این محصول را با گرید پریل عرضه می کند.
میزان تولید کود اوره پتروشیمی خراسان نزدیک به 500 هزار تن بوده که می توان بخشی از آن را به کشورهای همسایه مثل افغانستان، صادرات کرد.
کود اوره یکی از مهم ترین کودهای شیمیایی ازته در جهان شناخته شده است که سبب رشد سریع گیاهان و بهبود خاک می گردد.
بنابراین بالغ بر 70 درصد مصرف کود اوره به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است و باقی آن را می توان در صنایع دیگر مثل خودرو سازی استفاده کرد.
کود اوره پتروشیمی خراسان

خرید کود اوره صادراتی

خرید کود اوره صادراتی از ایران با توجه به حجم بالای این ماده ساده و ارزان بوده ولی با این وجود یکسری مسائل مطرح می شود.
خیلی از خریداران خارجی انتظار دارند کود اوره را زیر قیمت پتروشیمی تهیه کنند که این کار نشدنی است و می خواهند از تحریم ایران سوء استفاده کنند.
لطفا قبل از خرید کود اوره از ایران یکسری به سایت های خارجی بزنید و از قیمت جهانی و آسیایی آن باخبر شوید سپس به دنبال آن باشید.
شرکت کیمیا شیمی که متخصص فروش صادراتی کود اوره در ایران است کارهای شما را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد کرد.
خرید کود اوره صادراتی

قیمت کود اوره صادراتی

قیمت کود اوره صادراتی همانطور که می دانید با تناژ درخواستی که در Loi ذکر کرده اید رابطه دارد و براساس همان نرخ گذاری می شود.
اگر می خواهید از پائین ترین قیمت کود اوره برخوردار شوید بهتر است حجم خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید تا برای شرکت شما و پتروشیمی به صرفه باشد.

2

  1. با سلام واحترام
    اینجانب بعنوان مشاور بازرگانی در زمینه های مختلف محصولات پتروشیمی از جمله اوره فعالیت دارم. موجب امتنان خواهد بود ضمن تماس تلفنی امکانات تامین و شرایط پرداخت و نحوه قیمت گذاری به اینجانب اطلاع رسانی شود.
    با تجدید احترام
    دکتر فواد وجدانی(Ph.D)

  2. سلام ۱۰۰۰ تن کود اوره پریل ۴۶ درصد کیسه ۵۰ کیلویی قیمتش چقد میشه میتونید برام ارسال کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.