محل فروش اسید نیتریک خالص

برای هر محصولی یک مکان در نظر گرفته شده است و محل فروش اسید نیتریک صنعتی خالص همانطور که مستخضر هستید انبار شورآباد تهران و شیراز می باشد که مکان نگهداری و بارگیری اسید نیتریک می باشند.
خریدار عمده اسید نیتریک صنعتی ارزان

محصول اسید نیتریک

محصول اسید نیتریک با نماد HNO3 جزء اسیدهای بسیار قوی بشمار می آید و pH پائینی دارد.
نیتریک اسید به حالت مایع شفاف متمایل به زرد کمرنگ بوده که در ایران توسط پتروشیمی های کارون و شیراز تولید می گردد.
این دو تولید کننده می توانند اسید نیتریک را با درصد خلوص 52 و 62 درصد تولید کنند که البته هیچ تفاوتی در کاربرد آن وجود ندارد.
حجم زیادی از اسید صرف تولید کودهای شیمیایی مثل نیترات آمونیوم و پتاسیم نیترات می گردد که برای زمین های کشاورزی اهمیت ویژه ای دارند.
فروشنده بهترین اسید نیتریک غلیظ شیراز

محل فروش اسید نیتریک

هر خریدار و مصرف کننده باید از محل فروش اسید نیتریک یا هر محصول و کالایی باخبر باشد و بداند خرید خود را از کجا انجام دهد.
با توجه به کاربردهای اسید نیتریک، فروشنده این محصول برای عرضه و توزیع سریع تر آن انبارهایی را در شهر شیراز و تهران در نظر گرفته است.
در این انبارها بشکه های اسید نیتریک با حجم های مشخص شده نگهداری می شوند و هنگامی که خریدار سفارش خود را کرد، بوسیله کارگران زحمت کش، کار بارگیری انجام می شود.
اسید نیتریک صنعتی با توجه به خاصیت خوردگی، باید به طور مجزا توسط ماشین حمل گردد، بنابراین خریداران باید تعداد بشکه را براساس ظرفیت ماشین سفارش دهند تا از لحاظ هزینه، به صرفه تمام شود.
فروش ویژه اسید نیتریک صنعتی باکیفیت

حجم بشکه اسید نیتریک

حجم بشکه اسید نیتریک که برای بسته بندی آن در نظر گرفته شده است، 20 و 220 لیتر می باشد.
قیمت بشکه یا همان گالن 20 لیتری با 220 لیتری متفاوت بوده و خریدار می تواند به جای سفارش مثلا 22 بشکه 20 لیتری، 2 بشکه 220 لیتری را درخواست دهد تا هزینه های خود را کاهش بدهد و از این بابت به سود برسد.

 

  • تبلیغات
    1. مرکز خرید عمده براق کننده اتومبیل های خارجی در بازار داخلی
    2. تولید و پخش عمده پد الکلی در بازار
    3. بنزین سوپر آزاد یورو4 خودرو
    4. نفت سبک + قیمت خرید فروش