قیمت متانول پتروشیمی فن آوران

قیمت متانول پتروشیمی فن آوران همانند قیمت پتروشیمی شیراز و یا زاگرس می باشد ولی در بازار آزاد چنین چیزی وجود ندارد و نرخ ها بخاطر بعضی از مسائل تغییر پیدا می کنند.

متانول پتروشیمی فن آوران

در ایران سومین واحد تولید متانول صنعتی در استان خوزستان بوسیله پتروشیمی فن آوران به بهره برداری رسید.
ظرفیت متانول پتروشیمی فن آوران سالیانه حدود 1 میلیون تن است که ماهی 83 هزار تن برآورد شده که حجم زیادی از این محصول در همان واحد تبدیل به اسید استیک می شود.
بخش باقی مانده آن را از طریق کشتی های مخصوص که در آب های خلیج فارس پهلو گرفته اند بارگیری و به کشورهای مورد نظر، صادرات می گردد.
معمولا برای کشورهایی که حجم زیادی را درخواست می دهند انتخاب واحد فن آوران گزینه خوبی است چون ظرفیت فوق العاده بالایی دارد.
متانول پتروشیمی فن آوران

قیمت متانول

قیمت متانول پتروشیمی فن آوران به راحتی قابل استخراج است و باید آن را از شرکت هایی که واقعا این کاره هستند، جویا شد.
بعضی از شرکت ها و یا فروشندگان دنبال سود بالا هستند و این امر باعث خواهد شد تا اوضاع بازار به هم بریزد و خریدار نتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.
بنابراین توصیه می گردد با کمی صبر و وقت کافی از چند شرکت استعلام خود را بگیرید و اطلاعات آنان را با یکدیگر مقایسه نمائید.
اگر می خواهید به نتیجه مطلوبی برسید لطفا به تمامی شرکت ها درخواست رسمی بدهید و از آنان پیش فاکتور غیر رسمی بخواهید تا ببینید کدام یک از آنان بهترین قیمت را خواهند داد.
قیمت متانول

صادرات متانول فن آوران

همان طور که در بالا اشاره شد می توان صادرات متانول فن آوران را با توجه به همجواری با دریای خلیج فارس انجام داد.
این امر باعث خواهد شد تا خریداران پول کمتری بابت حمل و نقل پرداخت نمایند و در نهایت خرید خوبی را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.