قیمت فروش متانول پتروشیمی زاگرس

قیمت فروش متانول پتروشیمی زاگرس در تاریخ 1398/02/08، 20813 ریال از سوی سازمان بورس انرژی گزارش شده است و در ضمن این قیمت را نمی توان در بازار تجاری پیدا کرد.

قیمت فروش متانول

متانول پتروشیمی زاگرس

متانول پتروشیمی زاگرس با توجه به اینکه این مجتمع از تجهزات ابزار دقیقی و مکانیکی مدرنی استفاده کرده، دارای خلوص بالایی می باشد.
تجهیزات ابزار دقیقی میزان دقیق دما و فشار را نشان می دهند که دو پارامتر تاثیر گذار بر روی خلوص نهایی متانول هستند.
و تجهیزات مکانیکی که شامل پمپ، جداکننده ها، کمپرسور و مبدل ها می باشند که هر کدام از آنان وظیفه خاصی را دارند و باید به طور منظم کار کنند.
بنابراین استفاده از تجهیزات بر روی میزان و درصد متانول تاثیر گذار بوده و باید به آن توجه شود و علاوه بر این موارد بهره مندی از پرسنل فعال نیز لازم است.

قیمت فروش متانول

نرخ فروش متانول که در ابتدای این مقاله گزارش شد تنها برای آن تاریخ و یک هفته بعد معتبر است و برای روزهای دیگر باید منتظر گزارش بعدی باشید.
البته نرخ فوق تنها در بورس قابل عرضه و ارائه است و در بازار چنین قیمتی وجود ندارد و باید برای تامین متانول هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
مثلا برای همچین تاریخی قیمت متانول در بازار حدود 4100 تومان برای بارهای بشکه ای معامله می شود و باید در آینده شاهد نوسان آن بود.
همیشه سعی کنید در گروه یا از طریق شبکه های اجتماعی با فروشنده در ارتباط باشید و از او آخرین تغییرات را سوال کنید.

حداقل سفارش چه مقدار یا تعداد بشکه است؟

حداقل سفارش برای متانول یک بشکه 220 لیتری و یا 5 تن به صورت فله ای خواهد بود.
قابل ذکر است که هر دو این مقادیر تحویل تهران خواهند بود و برای مقادیر بیشتر مثلا 23 تن باید محموله از پتروشیمی ارسال شود.
شرکت کیمیا شیمی رازی با داشتن تانکرهای استیل کمترین نرخ حمل و نقل را برای شما خریداران رقم خواهد زد.