قیمت فروش متانول پتروشیمی زاگرس

قیمت فروش متانول پتروشیمی زاگرس در تاریخ 1398/02/08، 20813 ریال از سوی سازمان بورس انرژی گزارش شده است و در ضمن این قیمت را نمی توان در بازار تجاری پیدا کرد.

قیمت فروش متانول

متانول پتروشیمی زاگرس

متانول پتروشیمی زاگرس با توجه به اینکه این مجتمع از تجهزات ابزار دقیقی و مکانیکی مدرنی استفاده کرده، دارای خلوص بالایی می باشد.
تجهیزات ابزار دقیقی میزان دقیق دما و فشار را نشان می دهند که دو پارامتر تاثیر گذار بر روی خلوص نهایی متانول هستند.
و تجهیزات مکانیکی که شامل پمپ، جداکننده ها، کمپرسور و مبدل ها می باشند که هر کدام از آنان وظیفه خاصی را دارند و باید به طور منظم کار کنند.
بنابراین استفاده از تجهیزات بر روی میزان و درصد متانول تاثیر گذار بوده و باید به آن توجه شود و علاوه بر این موارد بهره مندی از پرسنل فعال نیز لازم است.

متانول پتروشیمی زاگرس

قیمت فروش متانول

نرخ فروش متانول که در ابتدای این مقاله گزارش شد تنها برای آن تاریخ و یک هفته بعد معتبر است و برای روزهای دیگر باید منتظر گزارش بعدی باشید.
البته نرخ فوق تنها در بورس قابل عرضه و ارائه است و در بازار چنین قیمتی وجود ندارد و باید برای تامین متانول هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
مثلا برای همچین تاریخی قیمت متانول در بازار حدود 4100 تومان برای بارهای بشکه ای معامله می شود و باید در آینده شاهد نوسان آن بود.
همیشه سعی کنید در گروه یا از طریق شبکه های اجتماعی با فروشنده در ارتباط باشید و از او آخرین تغییرات را سوال کنید.

حداقل سفارش چه مقدار یا تعداد بشکه است؟

حداقل سفارش برای متانول یک بشکه 220 لیتری و یا 5 تن به صورت فله ای خواهد بود.
قابل ذکر است که هر دو این مقادیر تحویل تهران خواهند بود و برای مقادیر بیشتر مثلا 23 تن باید محموله از پتروشیمی ارسال شود.
شرکت کیمیا شیمی رازی با داشتن تانکرهای استیل کمترین نرخ حمل و نقل را برای شما خریداران رقم خواهد زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.