قیمت فروش متانول داخلی کشور

قیمت متانول داخلی را می توان هر چند وقت از طریق بورس کالا مشاهده کرد ولی قیمت اعلام شده به منظور فروش در کشور نیست و خریداران هنگام خرید می بایست مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.

متانول کشور ایران

متانول کشور جمهوری اسلامی ایران را در حال حاضر پتروشیمی ها تولید و تامین می کنند و ظرفیت بالایی دارند.
متانول در داخل کشور صرف تولید اسید استیک، فرمالدئید، دی متیل اتر، چسب، انواع حلال های شیمیایی و رنگ می گردد.
اما در خارج کشور مثل کشور چین از متانول برای تولید الفین استفاده می کند، به این ترتیب باید برنامه ریزی هایی صورت بگیرد تا بتوان در ایران این محصول را به الفین یا پروپیلن تبدیل کرد.
متانول ایران با توجه به خلوص 99.85 درصدی و تولید آن مطابق استانداردهای جهانی، قابلیت صادراتی داشته و کشورهای زیادی خواهان خرید آن هستند.

قیمت متانول داخلی

قیمت متانول داخلی برای مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به نحوی گزارش شود تا آنان به راحتی خرید خود را انجام دهند.
در این روزها قیمت متانول به ازای هر کیلوگرم برای تناژهای بالا حدود 21313 ریال از طریق بورس کالا اعلام شده است.
قیمت فوق نرخ پایه به شمار می آید و در بازار محصولات شیمیایی به آن پارامترهای دیگری اضافه خواهد شد که سبب می شود تفاوت زیادی ایجاد کند.
اگر می خواهید متانول را خریداری نمائید از چند عامل فروش، قیمت را به صورت بشکه ای یا تانکری استعلام بگیرید و آنان را با یکدیگر مقایسه نمائید.

فروش متانول

فروش متانول در ایران در حال حاضر تحت نظر شرکت های بازرگانی معتبر انجام می گیرد و آنان می توانند انواع بسته بندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
بنابراین خریدار برای خرید می بایست با این شرکت ها وارد مذاکره شود و شرایط خود را به آنان اعلام کند تا براساس همان، قیمت به شما دهند.