قیمت خرید کود اوره از کارگزار پتروشیمی

قیمت خرید کود اوره شیمیایی را می توان جهت صادرات به تمامی کشورها از طریق کارگزار پتروشیمی در کمترین زمان به شکل FOB, CIF و CFR بدست آورید و در صورت تائید بین طرفین قرارداد بسته می شود.

کود اوره پتروشیمی

جهت تولید یک محصول در پتروشیمی نیاز به تجهیزات و مواد اولیه صنعتی و باکیفیت است تا بتوان یک ماده خوبی بدست آورد.
الان اگر بخواهند کود اوره را در پتروشیمی تولید نمایند از موادی همچون آمونیاک و دی اکسید کربن و تجهیزاتی مثل مبدل، خشک کن، راکتور و … استفاده می شود.
کود اوره شیمیایی در دو کاربرد صنعتی و کشاورزی بوده که البته نوع کشاورزی آن را می توان به عنوان خوراک دام هم مورد استفاده قرار داد.
کود اوره پتروشیمی

قیمت خرید کود اوره

دو نمونه قیمت برای کود اوره در نظر گرفته شده است که یکی مربوط به مصرف داخلی و دیگری صادرات است.
قطعا قیمت صادراتی از نوع داخلی بیشتر بوده و قابل مقایسه نیستند و نمی توان کود داخلی را خرید و آن را صادرات کرد چون این حق کشاورزان ایرانی است و آنها نباید پول زیادی را پرداخت کنند.
در حال حاضر قیمت تعاونی کود اوره حدود کیسه ای ۴۵ هزار تومان است و در بازار آزاد به کیسه ای ۷۰ الی ۹۰ هزار تومان هم می رسد، در حالی که نرخ صادرات درب پتروشیمی حدود 220 الی 230 دلار به ازای هر تن است.
برای اطلاع از آخرین قیمت روز لطفا با همکاران ما تماس برقرار کنید تا آنان به شما نرخ واقعی را براساس تناژ درخواستی اعلام کنند.
قیمت خرید کود اوره

صادرات کود اوره

صادرات کود اوره توسط کارگزاران پتروشیمی و شرکت کیمیا شیمی رازی انجام می گیرد و قرارداد به صورت رسمی با پتروشیمی بسته خواهد شد.
کود اوره را می توان در هر مکانی که شما درخواست دهید تحویل داد و هر کدام از آنان دارای قیمت خاص هستند که باید توسط پتروشیمی اعلام گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.