قیمت بهترین متانول صنعتی شیراز

قیمت بهترین متانول صنعتی شیراز شامل پارامترهایی است که مصرف کننده از آنان اطلاعات کافی داشته باشد.
در این مقاله در مورد متانول شیراز، قیمت، مکان بارگیری و بسته بندی این محصول توضیحاتی داده می شود تا شما بهتر آشنا شوید.

متانول شیراز:

متانول صنعتی در شهر زیبای شیراز با درجه خلوص 99 درصد وزنی و با ظرفیت بالایی تولید می گردد که بیشتر برای مصارف داخلی قابل استفاده است ولی با این حال اگر شرکت هایی تمایل به صادرات متانول به صورت بشکه باشند می تواند بهترین انتخاب باشد.
برای مشاهده مشخصات متانول می توانید کلیک نمائید.
متانول شیراز

قیمت متانول صنعتی:

قیمت متانول پیرو پارامترهای مختلفی بوده که سبب شده در این مدت دارای نوسان های زیادی شود و بازار داخلی و خارجی را تحت تاثیر قرار دهد و مشتری ها با شک و تردید آن را سفارش می دهند.
یکی از پارامترهای تاثیرگذار این محصول کشور چین است چون یکی از بزرگترین مصرف کنندگان و همچنین تولید کنندگان در جهان بشمار می آید.
علاوه بر این نرخ دلار یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار خواهد بود و نمی توان با این اوضاع ارز، قیمت ثابتی به مشتری اعلام کرد.
قیمت متانول چین

مکان بارگیری متانول:

مکان بارگیری متانول در مرحله اول خود پتروشیمی می باشد و کسانی که آن را به صورت فله ای درخواست می دهند از خود پتروشیمی کار بارگیری انجام می شود.
اما هنگامی که نوع بسته بندی را در دستور کار قرار می دهید بار از انبار شیراز و یا تهران برای شما مصرف کننده محترم ارسال می گردد.

بسته بندی متانول:

بسته بندی متانول به 2 شکل فله ای یعنی تانکری و بشکه های 220 لیتری خواهد بود که خوشبختانه هر دو آن در بازار موجود می باشد.
بازار محصولات شیمیایی ایران خواهد توانست قیمت بهترین متانول صنعتی شیراز را به خریداران محترم ارائه دهد و بار را در اسرع وقت تحول آنان بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.