فروش ماده اسید استیک صنعتی

فروش اسید استیک صنعتی در کنار سایر ماده های شیمیایی مثل اسید نیتریک و متانول بوسیله بازرگانان انجام می گیرد و این کار سبب خواهد شد تا خریدار راحت تر بار خود را تامین کند.

فروش اسید استیک 99 درصد فن آوران

ماده اسید استیک

ماده اسید استیک دارای خواص یا ویژگی هایی است که باعث شده بسیاری از صنایع آن را مورد مصرف قرار دهند.
استیک اسید با اینکه یک اسید ضعیف یا متوسط است ولی با این حال می تواند برای افرادی که در معرض آن هستند خطرناک باشد.
برای جلوگیری از هر گونه حادثه ای باید تیم HSE آموزش های لازم را به اپراتورها یاد دهند تا آنان با تمرکز بیشتر کار خود را انجام بدهند.
اسید استیک صنعتی را شرکت پتروشیمی فن آوران با خوراک متانول و منواکسید کربن در حجم بالایی تولید و آن را روانه بازارهای ایرانی و بین المللی می کند تا از این راه پول خوبی را بدست آورد.

فروشنده اسید استیک بشکه 35 کیلویی

فروش اسید استیک صنعتی

عرضه استیک اسید در ایران مدتی است که با مشکل مواجه شده به طوری که صادرات آن چند وقتی است انجام نمی گیرد.
ولی با این حال می توان این محصول را در انبارهای تهران با کمی قیمت بالا بدست آورد و باید دید در طول سال چه روندی را طی خواهد کرد.
فروش در ایران برای شرکت های بازرگانی با توجه به افزایش قیمت ها اندکی سخت شده است چون خریداران شوکه می شوند وقتی قیمت یک ماده کمتر از یک هفته حدود 500 تومان افزایش کرده باشد.
حق را باید به خریدار داد چون می آید برنامه ریزی خود را برای یک تعداد بشکه یا تناژی انجام می دهد ولی در آخر می بیند باید کمتر خرید کند.

فروش اسید استیک صنعتی

گالن اسید استیک

گالن اسید استیک که در انبار تهران بسته بندی و نگهداری می شود به وزن 35 کیلوگرم می باشد.
این گالن ها با رنگ سفید و آبی بوده که برای اسید استیک با توجه به ماهیت استفاده در صنایع غذایی بهتر است در گالن های سفید بسته بندی و عرضه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.