صادرات متانول با مخزن ۱۰۰۰ لیتری

صادرات متانول صنعتی در مخزن ۱۰۰۰ لیتری توسط پتروشیمی انجام می گیرد و هزینه مخزن و بسته بندی به قیمت متانول افزوده خواهد شد و می توان آن را در هر مکانی تحویل گرفت.
صادرات متانول

صادرات متانول

برای ارسال و صادرات هر کالا یا ماده ای از انواع بسته بندی ها استفاده می شود و باید نوع آن را خریدار مشخص کند.
حال اگر بخواهید متانول را به یک کشور مثل ترکیه یا چین صادرات نمائید می توانید از مخزن ۱۰۰۰ لیتری و یا بشکه ۲۲۰ لیتری بهره مند شوید.
مخزن ۱۰۰۰ لیتری به IBC معروف است و ضد جلبک و خوردگی می باشد و متانول در آن بدون تغییر خلوص و رنگ راحت نگهداری و ذخیره می گردد.
یکی از فواید و کاربردهای این مخازن، حمل و جابجایی آسان آن می باشد که بوسیله لیفتراگ انجام گرفته و به راحتی در کانتینر قرار داده می شود.
صادرات متانول

حمل و نقل متانول

بعد از اینکه دو طرف از لحاظ قیمت به توافق رسیدند باید مشخص گردد که متانول به چه صورتی حمل و تحویل خریدار شود.
در حال حاضر برای حمل و نقل متانول با توجه به کشور خریدار از کشتی و ترانزیت جاده ای استفاده می شود که احتمالا هزینه کشتی مناسب تر خواهد شد.
اگر بخواهید متانول را از ایران به ترکیه صادرات نمائید می توانید از دو روش حمل فوق بهره مند شوید که باید تمام هزینه ها رو کنار هم گذاشت و بهترین رو انتخاب کرد، البته برای تناژهای بالا استفاده از کشتی پیشنهاد می گردد.
صادرات متانول

چگونه متانول را سفارش دهیم؟

برای اینکه بتوانید متانول را خرید نمائید ابتدا به کارشناسان شرکت درخواست خود را بدهید، این درخواست باید رسمی و در سر برگ شرکت و لاتین باشد.
بعد از این مرحله، قیمت متانول طبق درخواست شما اعلام خواهد شد و اگر مورد تائید بود آن وقت در ملاقات حضوری، قرارداد بسته خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.