صادرات متانول ایران به کشورهای خارجی

صادرات متانول ایران به کشورهای خارجی برای کشور از اهمیت خاصی برخوردار است که در این راستا باید پتروشیمی ها و شرکت های بازرگانی که در این حوزه فعال هستند، با هم همکاری داشته باشند.

صادرات متانول ایران

صادرات متانول ایران در مقایسه با دیگر محصولات غیرنفتی درصد کمتری داشته است ولی همین حجم سبب شده تا پول بسیار خوبی وارد کشور شود.
متانول ایران به خاطر اینکه از استانداردهای جهانی تبعیت می کند و بالاترین خلوص و کیفیت را دارد، مورد توجه کشورهای خارجی می باشد.
قابل ذکر است که متانول را از طریق کشتی های مخصوص و همچنین ترانزیت می توان به مقصد مورد نظر رساند.
صادرات متانول را خو پتروشیمی ها و بعضی از شرکت های بازرگانی انجام می دهند و باید این دو منبع با یکدیگر در تعامل باشند تا کارها سریع تر انجام شود.
دلار

قیمت صادرات متانول

قیمت صادرات متانول ایران در مقایسه با کشورهایی که این محصول را تولید و صادرات می کنند، پایین تر است.
اگر به دنبال قیمت متانول جهت صادرات به کشور خاصی هستید باید بدانید که این قیمت برحسب دلار به شما داده می شود و باید درخواست خود را کتبی ارسال نمائید.
در درخواست خود حتما قید کنید که چند تن و چه بسته بندی نیاز دارید، چون این دو پارامتر بر قیمت نهایی تاثیر زیادی خواهند داشت.
قابل ذکر است که قیمت متانول را براساس بازار چین و عرضه و تقاضا حساب می کنند و ممکن است در یک دوره افزایش یا کاهش پیدا کند.
قیمت صادرات متانول

نحوه تحویل متانول

نحوه تحویل متانول به خریداران محترم بستگی به کشور متقاضی کننده دارد ولی در کل به صورت FOB، EXW، FCA و همچنین FAS خواهد بود.
هر کدام از این فرآیندها در قرارداد بین خریدار و فروشنده قید خواهد شد و هر دو طرف باید به آن پایبند باشند.
شرکت بازرگانی کیمیا شیمی رازی این آمادگی را دارد تا با خریداران محترم وارد مذاکره شود و متانول آنان را در انواع بسته بندی، تحویل دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.