خرید بهترین متانول صنعتی شیراز

در این مقاله به معرفی متانول، پتروشیمی های تولید کننده متانول و خرید بهترین متانول صنعتی شیراز پرداخته می شود تا مصرف کننده راحت تر بتواند محصول خود را با قیمت مناسب تهیه و تامین کند.

متانول:

متانول یا چوب الکل با فرمول مولکولی CH3OH دارای نقطه جوش حدود 65 درجه سانتیگراد است و دانسیته آن 792 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.
همانطور که مشاهده می کنید نقطه جوش آن از آب کمتر است و این بدین معنی است که زودتر تبخیر می شود و راحت می توان آن را از آب بوسیله عملیات تقطیر جداسازی کرد.
از متانول برای صنایع مختلفی می توان استفاده کرد که عمده ترین مصرف آن برای تولید اسید استیک خواهد بود.
از دیگر کاربردهای این محصول تولید انواع حلال های صنعتی می باشد که سبب شده ظرفیت این ماده در کشور افزایش پیدا کند.
متانول:

تولید کننده متانول:

در کشور تولید کننده متانول، پتروشیمی های بزرگی چون زاگرس، خارک، فن آوران و شیراز می باشد که چند وقتی است پتروشیمی مرجان نیز به این جمع اضافه شده است.
با توجه به تعدد این پتروشیمی ها امکان صادرات این محصول به کشورهای خارجی از جمله چین و هند افزایش پیدا کرده و ارز خوبی وارد ایران شده است.
پتروشیمی شیراز بیشتر برای مصرف داخلی و همچنین بسته بندی کردن مناسب بوده و دیگر پتروشیمی ها جهت صادرات متانول انتخاب می شوند.

خرید متانول شیراز:

خرید متانول شیراز به شکل فله ای و بشکه ای امکان پذیر بوده و هر مقدار که نیاز داشته باشید برای شما تامین و تهیه خواهد شد.
بشکه های متانول معمولا 220 لیتری و از نوع فلزی می باشند که کار حمل و نقل را راحت کرده است و به همه شهرها فرستاده می شود.
بازار محصولات شیمیایی ایران خواهد توانست متانول صنعتی را با بالاترین خلوص در انواع بسته بندی های مختلف در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.