خرید اسید استیک صنعتی از شرکت

تمامی خریداران محترم از طریق این سایت خواهند توانست خرید اسید استیک صنعتی را از شرکت بازرگانی کیمیا شیمی رازی با بهترین قیمت انجام دهند و در شهر خود آن را از بابری تحویل بگیرند.
فروش اسید استیک 99 درصد فن آوران

اسید استیک صنعتی

اسید استیک صنعتی را می توان از چندین روش تولید کرد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.
این روش ها عبارتند از: تخمیر، اکسایش اتیلن، اکسایش استالدئید و کربن دار کردن متانول که در ایران از روش چهارم استفاده می شود.
دلیل استفاده از این روش وجود متانول در ایران است و به وفور تولید می گردد و تنها تولید کننده آن، پتروشیمی فن آوران می باشد.
اسید استیک فن آوران دارای درصد خلوص 99% بوده و به حالت مایع شفاف و بوی تند سرکه می دهد و به همین خاطر به آن جوهر سرکه می گویند.
خرید عمده اسید استیک صنعتی شیراز

خرید اسید استیک

خرید اسید استیک بستگی به مقدار سفارش شما خریدار محترم دارد و بر همین اساس نوع شرکت توزیع کننده متفاوت خواهد شد.
در کل اسید استیک ابتدا از طریق بورس کالا قیمت گذاری و توزیع کننده می شود و شرکت ها می توانند از آنجا خرید خود را انجام دهند.
در مرحله بعد اگر به مقدار کم و یا نوع بسته بندی نیاز داشته باشید می بایست با شرکت های بازرگانی معتبر مثل کیمیا شیمی رازی و الساپا وارد معامله شوید.
اسید استیک در بشکه های 35 کیلویی و 65 کیلویی از جنس پلی اتیلن بسته بندی و پخش می گردد و در اسرع وقت به دست خریدار می رسد.
قیمت خرید بهترین اسید استیک خوراکی

شرکت های عرضه کننده اسید استیک

شرکت های عرضه کننده اسید استیک در ایران عبارتند از: کیمیا شیمی رازی، الساپا، کانگورو، شایانکار و تهران اسید.
هر کدام از این شرکت ها برای خود یکسری محدودیت یا بهتر می توان گفت قوانینی دارند و براساس همان محصول خود را در بازار عرضه و توزیع می کنند.