خریدار ویژه اسید نیتریک ارزان

خریدار ویژه اسید نیتریک

شخص خریدار ویژه اسید نیتریک نباید دغدغه این را داشته باشد که آیا نرخ اسید رفت بالا یا خیر.
بلکه فقط باید روی تولیدات خود متمرکز شود و بتواند کارگاه یا کارخانه خود را به خوبی اداره کند.
هنگامی که خریدار و یا مصرف کننده اسید نیتریک و اسید فولیک بتواند آن را با قیمت ارزان و مناسبی تهیه و تامین کند نتیجه آن کاهش هزینه های دیگر و در نهایت کمک به افرادی است که می خواهند محصول آن شخص خریدار را خرید کنند و با این کار همه به سود خوبی دست پیدا می کنند.
اسید نیتریک خوشبختانه توسط دو پتروشیمی شیراز و کارون تولید می شود و از این بابت کمبودی برای مصرف کننده و یا خریدار پیش نخواهد آمد.

اسید نیتریک پتروشیمی کارون

اسید نیتریک پتروشیمی کارون دارای خلوص یا غلظت 62 الی 64 درصد می باشد که از آن برای تمامی کاربردها می توان استفاده کرد.
کسانی که می خواهند آن را بطور فله ای خریداری کنند به راحتی می توانند این کار را انجام دهند ولی برای نوع بسته بندی باید آن را از انبار تهران دریافت کنند.

اسید نیتریک پتروشیمی شیراز

اما اسید نیتریک پتروشیمی شیراز یا بهتر می توان گفت مرودشت دارای غلظت حداقل 52% بوده و یکی از اصلی ترین واحدهای این مجتمع محسوب می شود. اسید سولفوریک صادراتی هم یکی از موارد پرمصرف است.
خریداران و مصرف کنندگانی که تمایل دارند آن را به صورت فله ای و یا بشکه ای سفارش دهند به راحتی شدنی است چون خود اسید در همین شهر بسته بندی و عرضه خواهد شد.
نکته: خرید و سفارش محصول خود را همیشه اول هفته انجام دهید تا اگر بار در انبار موجود نباشد بلافاصله کار خرید از پتروشیمی انجام گیرد و خیلی سریع بسته بندی و ارسال شود.
بازار محصولات شیمیایی ایران خواهد توانست اسید نیتریک صنعتی مورد نیاز مصرف کنندگان محترم را در هر نوع بسته بندی تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.