خریدار متانول صادراتی شفاف پتروشیمی

خریدار متانول صادراتی برای خرید این محصول شفاف و خالص می تواند به طور مستقیم با پتروشیمی وارد معامله شود و یا اینکه از شرکت های بازرگانی کمک بگیرد.
صادرات متانول صنعتی

خریدار متانول صادراتی

  1. شرکت های خارجی
  2. شرکای تجاری

خریدار متانول صادراتی به دو دسته بالا تقسیم می شوند که هدف هر دو آنان یکی می باشد.
شرکت های خارجی اگر مستقیم با فروشنده ایرانی ارتباط بگیرند خواهند توانست از قیمت مناسب تری برخوردار باشند چون واسطه ها حذف خواهند شد.
این شرکت ها باید درخواست خود را به طور رسمی از طریق ایمیل یا تلگرام برای شرکت صادر کننده ارسال کند تا این شرکت بداند واقعا آنان خریدار هستند.
اما بعضی وقت ها شرکای تجاری شرکت های خارجی در ایران هستند و قصد خرید متانول را دارند که در این صورت ممکن است قیمت بخاطر کمیسیون آنان افزایش پیدا کند.
در هر صورت اگر می خواهید متانول را تهیه نمائید باید اعلام کنید چه مقدار و چه نوع بسته بندی را نیاز دارید تا فروشنده طبق همان به شما، قیمت دهد.
دلار

قیمت متانول صادراتی

قیمت متانول صادراتی بر خلاف قیمت داخلی که به کارخانه های ایرانی گزارش می شود مقداری بیشتر خواهد بود.
قطعا این قیمت براساس دلار به ازای هر تن خواهد بود و باید مبلغ کل را به حساب پتروشیمی در نزد صرافی مورد نظر واریز کنند.
اما اگر با شرکت های بازرگانی که فروشنده می باشند وارد معامله شوید باید مبلغ که را در دو حساب واریز کنید که یکی حساب پتروشیمی است و دیگری حساب شرکت بازرگانی می باشد.
این کار در صورتی انجام خواهد گرفت که شما بار فله ای بخواهید ولی اگر نوع بسته بندی مد نظر باشد تنها به حساب شرکت بازرگانی پول واریز خواهد شد.

خریدار فله یا بشکه متانول

خریدار متانول صادراتی باید ببیند که متانول بشکه را لازم دارد یا متانول فله، چون هر کدام هزینه خاص خود را دارند.
مثلا اگر خریدار 120 بشکه 220 لیتری بخواهد می بایست پول 120 بشکه را که قیمت هر بشکه حدود 200000 تومان است پرداخت کند بعلاوه هزینه خود متانول، بنابراین هزینه بشکه نسبت به فله بیشتر است و باید به این موضوع فکر کند تا بعد دچار مشکل نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.