بازرگانی فروش متانول صنعتی

شرکت بازرگانی کیمیا شیمی رازی عامل فروش متانول صنعتی شیراز و زاگرس در ایران می باشد و خواهد توانست محصول متانول را به صورت بشکه ای و تانکری در اختیار خریداران محترم قرار دهد.
قیمت متانول صادراتی

متانول صنعتی

متانول صنعتی چیست؟ به نظر شما از متانول می توان چه محصولاتی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد؟
متانول صنعتی در گروه الکل ها قرار گرفته است و اولین الکل به شمار می آید که دارای درصد خلوص 99.85 درصدی دارد.
الکل متانول به شکل مایع، فرار، اشتعال زا و سمی بوده و تمامی افرادی که به هر نحو با این ماده سر و کار دارند باید آموزش های لازم را ببینند.
این محصول به خاطر خصوصیات شیمیایی و فیزیکی که دارد معمولا برای تولید اسید استیک، DME، فرمالدئید، ضد یخ، الفین ها، مکمل های بنزین، پیل های سوختی و در کشورهای پیشرفته به عنوان جایگزین بنزین مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش متانول

فروش متانول در ایران بیشتر برعهده شرکت های بازرگانی معتبر است و آنان می توانند انواع بسته بندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
در این راستا، شرکت بازرگانی کیمیا شیمی رازی که فروش محصولات شیمیایی از قبیل اسید استیک، کود اوره، اسید نیتریک را برعهده دارد خواهد توانست متانول صنعتی را با درصد خلوص 99.85 از دو شرکت شیراز و زاگرس را عرضه و پخش کند.
این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا محموله با کمترین هزینه و در اسرع وقت به دست شما خریدار محترم و عزیز برسد.

قیمت روز الکل متانول

قیمت روز الکل متانول را می توان از کارشناسان فروش شرکت کیمیا شیمی رازی در هر لحظه بدست آورید.
کارشناسان این شرکت موظف هستند قیمت متانول را با تخفیف خوب به خریداران گزارش دهند و به تمام سوالات شما در کمال آرامش، پاسخگو باشند و هیچ ابهامی ایجاد نکنند و اگر بار دارای نقص یا عیبی باشد آن را به اطلاع خریدار برسانند.