آنالیز خرید متانول از پتروشیمی

خرید متانول از پتروشیمی برای خریداران کمترین هزینه را در بر خواهد داشت و آنان می توانند سریع تر محصول خود را به همراه آنالیز دریافت کنند و از آن در تولیدات خود بهره مند شوند.

متانول پتروشیمی

متانول پتروشیمی یکی از محصولاتی است که بیشتر به چشم می خورد و تمام معادلات بعد از نفت طبق آن انجام می شود.
اگر اعلام کنند که قیمت متانول جهانی افزایش یا کاهش پیدا کرده است مشاهده خواهید کرد که حجم معاملات چگونه تغییر می کند.
متانول محصولی است که باید به آن مثل طلا نگاه کرد چون می تواند پول بسیار خوبی را وارد کشور کرد و به تولید مواد دیگری پرداخت.
در چند سال آینده باید شاهد رشد تولید الکل متانول در ایران باشید چون پروژه های زیادی در دستور کار قرار دارند که اگر به مرحله بهره برداری برسند مطمئن باشید ظرفیت تولید به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.
متانول پتروشیمی

خرید متانول از پتروشیمی

خرید متانول از پتروشیمی بدون هیچ واسطه ای امکان پذیر بوده ولی باید ابتدا حواله آن را از بورس تهیه کنید.
اگر حجم درخواست شما بالا باشد می بایست فرصت کافی به فروشنده بدهید تا او بتواند بهترین قیمت را ارائه کند چون ابتدا باید بتواند محموله را تامین کند و بعد به شما قیمت دهد.
خریدارانی که فکر این هستند تا متانول صادراتی را صادرات کنند می بایست این را در درخواست خود قید کنند تا نرخ به صورت ارزی به آنان اعلام شود نه اینکه به عنوان مصرف داخلی خرید شود و بعد بیایند آن را صادرات کنند.
این کار از لحاظ قانون تخلف محسوب می شود و بار قاچاق به شمار می آید و ممکن است چند مدتی بخاطر همین کار به درد سر بیافتید.
آنالیز متانول شیراز

آنالیز متانول

آنالیز متانول تمام پتروشیمی تقریبا یکی بوده و درصد خلوص آنان با هم یکسان است.
اگر آنالیز متانول پتروشیمی خالصی را مد نظر دارید می توانید به همکاران واحد فروش اطلاع دهید تا آنان آنالیز را به همراه قیمت برای شما ارسال کنند.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.